Nový web annacopy.cz k 10. výročí blogu

Asi jste si všimli, že se na annacopy.cz něco stalo. Nebo že naopak bylo na blogu několik měsíců nějak nezvykle ticho. Chvíli mi trvalo než jsem vše poladila a poleštila, ale nový web k 10. výročí annacopy.cz je na světě. Novinkou je lepší responzivita, možnost vyhledávání ve všech článcích a lehký vizuální update.

Věřím, že se vám bude v novém prostředí lépe číst a snáze orientovat, a když už jsem se při lazení pustila „down memory lane“, vybrala jsem pro vás TOP 5 článků, které podle mého s grácií prošly zkouškou času.

TOP 5 článků z annacopy.cz od roku 2013

  1. O personách bez hajpu – Pěkně k jádru věci, od lidí, co persony denně řeší, bez buzz-words.
  2. Najděte svá powerwords – Používám stále na školeních, i když jde o článek z roku 2016.
  3. Reprezentační systémy aneb Jaké copy pro jaký typ lidí? – Stále aktuální, používám každý den.
  4. 3dílný seriál o jednoduché tvorbě obsahové strategie
  5. Síla otázky – Jak je to doopravdy s nejpoužívanější textařskou berličkou?

TOP 5 článků z annacopy.cz podle čtenářů

A jak hovoří analytika? Podle vašeho zájmu jsme nejvíce klikali na články:

  1. Honza z Inizia: Otrapa, nebo génius? Aneb Recenze brožury „První miliarda je nejtěžší“
  2. Kariéra copywritera: Očekávání vs. Realita
  3. Jak natáčet e-learning copywritingu? Tipy od Aničky a Zuzky
  4. Copywriting s dítětem (na krku): 1. díl a 2. díl
  5. Jak posoudit, zda je copywriter juniorní, pokročilý, nebo seniorní

Tak na dalších 10 let, kdy vám každý měsíc přináším nový blogpost ze světa copywritingu, content marketingu a uživatelského a zákaznického výzkumu!

Rubriky článku:

Mohlo by vás zajímat

Něco mezi edukací řidičů, reklamou a vzkazem shůry
Copy na Route 66
Tak jako cestovatelé podél Route 66 obdivují její typickou silniční architekturu, málokoho (možná jen copywritera) napadne zam...
Je to klient, nebo ďábel sám?
Jak být zlý na svého copywritera
Malá hitparáda libůstek, které byste svému copywriterovi opravdu dělat neměli, aby se neporouchal, nebo abyste si texty vzájem...
Marketingové kampaně: Když je přání otcem myšlenky
Výzkumy, jejichž výsledek tak nějak předem tušíte, A/B testy, ze kterých se nikdo nepoučí, najímání kreativních mozků, aby se ...
V létě 2012 jsem začala koketovat s copywritingem, na podzim jsem pak nastoupila do H1.cz a v lednu 2013 si šla pro "živnosťák"
Jak se za 10 let změnil (můj) svět copywritingu?
Je to tak. Přesně před 10 lety jsem začala s copywritingem. A co si budeme povídat, tehdy se obsah (minimálně ten online)...
I copywriter potřebuje svůj vercajk
5 nástrojů, bez kterých se při copywritingu neobejdu
Nahlédněte do mé copywriterské rutiny a seznamte se s 5 užitečnými nástroji: 1.      Rozšířen...
Křeslo pro hosta čeká
CopyCamp byl lásky čas, Pavlínky zval ku lásce hlas
Letošní zamilovaný CopyCamp byl opravdu k zulíbání. Program byl pestrý, organizace jela až na nedostatek pochutin díky copy ho...