Můj blog

Jak začít s LinkedInem
Jak začít s LinkedInem (a rychle zas neskončit)
Blíží se leden a s ním i předsevzetí – třeba najít si novou práci. A která sociální síť je k&nb...
UX studie potvrzují, že microcopy dělá divy (neb...
Nedávná rozsáhlá UX studie českých e-shopů od Proof and Reason ukazuje a potvrzuje dlouholeté doporu...
Jak vylepšit pracovní inzerát, aby zůstal srozumitelný?
Jak napsat pracovní inzerát a zaujmout (!nezmást...
V září a říjnu jsem zase hodně školila, a to především lidi z HR. Jedno školení bylo zaměř...
Živé plakáty, 3D billboardy nebo hologramy: OOH ...
V éře protežování digitálního marketingu se často zapomíná na starou dobrou OOH (Out-Of-Home) reklam...
Žlutá kniha budování značky Michal Pastier recenze
Recenze: Žltá kniha Michala Pastiera jako bible ...
Na tuhle knihu jsem se hodně těšila. I proto, že neopomenu vymést většinu akcí, kde Michal Pastier v...
Jak na interní komunikaci a motivaci zaměstnanců?
10 AHA momentů interní komunikace: Report ze ško...
Letos jsem si ze školení Top Vision, kde vedu kurzy copywritingu pro firmy, vybrala 2denní školení Z...
Aplikace ChatLab na kvalitativní výzkumy od Content Wizards
Proč už nenabízíme copywriting? Nové služby a we...
Cože, Content Wizards už nenabízí copywriting? Je to tak. A proč? Hlavně proto, že nám to v éře gene...
Co vás v e-mailu spolehlivě naštve?
Jak psát e-maily: Jak na strukturu, styl a etike...
Ne, dnes to nebude o e-mailingu nebo newsletterech, jak byste možná od copywritera čekali. Bude to o...