O čem psala annacopy.cz v roce 2014?

Tematický záběr, se kterým se umí copywriter vypořádat, vypovídá hodně o jeho kvalitách. Samozřejmě se může věnovat jen tomu, čemu rozumí, ale tím by si pravděpodobně příliš nevydělal. Proto musí mít dobrý copywriter široký rozhled, chuť učit se a pouštět se do nových oborů a navíc mít i trochu vytrvalosti při shromažďování podkladů od klienta. O čem všem tedy psala annacopy.cz v roce 2015?

 

Všem fanouškům copywritingu přeje annacopy.cz úspěšný rok 2015 a samá sexy témata jak v práci, tak u piva!

Rubriky článku:

Mohlo by Vás zajímat

Test: Jaký jste typ copywritera? Burnett, Saatchi, n...
Zdroj: Matthew Shave Jelikož je duben aprílovým měsícem, připravila jsem si pro vás takový testík à la Bravíčko. Zjistěte...
Když se ze specializace stane fachidiocie
Čím víc, tím líp? Především online marketing a vývoj webů a aplikací stvořil desítky různých specializací – a to může pro...
Co kupuje annacopy.cz?
Nakupujete podle ceny, nebo podle srdíčka? Září je tady a pro marketéry všeho druhu to znamená jediné: začíná další sezón...
Copywriting s dítětem (na cestě): 1. díl
Hodně dlouho jsem váhala, jestli tohle téma na profesní blog vůbec tahat. Ale jako nikdo z nás nežije ve vzduchoprázdnu, ta...
Bez briefu ani ránu. Co musí copywriter vědět o vašem...
Čím více detailů, tím lepší copy Cesta ke copy, které zaujme a zahraje na správnou strunu zákazníkovy povahy, začíná u vy...
20 debilních keců copywriterů a jejich klientů
Pevné nervy a smysl pro humor vám všem v novém roce 2019 přeje annacopy.cz Tak co? Už se těšíte po svátcích do práce? 😊 Z...