Nový web annacopy.cz k 10. výročí blogu

Asi jste si všimli, že se na annacopy.cz něco stalo. Nebo že naopak bylo na blogu několik měsíců nějak nezvykle ticho. Chvíli mi trvalo než jsem vše poladila a poleštila, ale nový web k 10. výročí annacopy.cz je na světě. Novinkou je lepší responzivita, možnost vyhledávání ve všech článcích a lehký vizuální update.

Věřím, že se vám bude v novém prostředí lépe číst a snáze orientovat, a když už jsem se při lazení pustila „down memory lane“, vybrala jsem pro vás TOP 5 článků, které podle mého s grácií prošly zkouškou času.

TOP 5 článků z annacopy.cz od roku 2013

  1. O personách bez hajpu – Pěkně k jádru věci, od lidí, co persony denně řeší, bez buzz-words.
  2. Najděte svá powerwords – Používám stále na školeních, i když jde o článek z roku 2016.
  3. Reprezentační systémy aneb Jaké copy pro jaký typ lidí? – Stále aktuální, používám každý den.
  4. 3dílný seriál o jednoduché tvorbě obsahové strategie
  5. Síla otázky – Jak je to doopravdy s nejpoužívanější textařskou berličkou?

TOP 5 článků z annacopy.cz podle čtenářů

A jak hovoří analytika? Podle vašeho zájmu jsme nejvíce klikali na články:

  1. Honza z Inizia: Otrapa, nebo génius? Aneb Recenze brožury „První miliarda je nejtěžší“
  2. Kariéra copywritera: Očekávání vs. Realita
  3. Jak natáčet e-learning copywritingu? Tipy od Aničky a Zuzky
  4. Copywriting s dítětem (na krku): 1. díl a 2. díl
  5. Jak posoudit, zda je copywriter juniorní, pokročilý, nebo seniorní

Tak na dalších 10 let, kdy vám každý měsíc přináším nový blogpost ze světa copywritingu, content marketingu a uživatelského a zákaznického výzkumu!

Rubriky článku:

Mohlo by vás zajímat

Je tu rok 2020, nový nepopsaný list...
Patero novoročních předsevzetí copywritera
Obsah už dělám nějaký ten pátek, ale každý rok si slibuji stále dokola 2 hlavní věci: Nebudu se snažit vyhovět všem „Ani...
Obchodní dům Selfridges v Birminghamu
7 pravd o marketingu od pana Selfridge
I při oddechovém letním čtení se můžete hodně poučit o zásadách marketingu, které prověřila desetiletí. Já vzala na dopor...
A dej tam ještě tuhle pičovinu!
Každý výmysl něco stojí: Kdy brzdit s kreativitou?
Dnešní post bude jako z jiného světa – ze světa, kde neustále neprobleskují motivační citáty, reklamy na kreativní diáře ...
8 věcí, které mě zaujaly na ShopExpo 2015
Vypůjčím si oblíbenou radu z copywriterských školení, jak napsat titulek, který zaujme, a tentokrát vám nenabídnu chronol...
Tahle spolupráce bude bolet...
Tohohle klienta nebrat! Ale jak ho poznáte?
Nedávné zkušenosti mě zase po čase inspirovaly k článku na téma klienti. 95 % svých klientů mám moc ráda – vidím, ž...
2. verze knihy Copywriting: Pište texty, které prodávají vyjela z tiskárny 9. 11. 2020
Jak vznikala nová verze učebnice copywritingu?
Poslední rok jsem se mimo psaní, školení a rození dětí věnovala také přípravě nové knihy o copywritingu. Vlastně staronové – j...