Nový web annacopy.cz k 10. výročí blogu

Asi jste si všimli, že se na annacopy.cz něco stalo. Nebo že naopak bylo na blogu několik měsíců nějak nezvykle ticho. Chvíli mi trvalo než jsem vše poladila a poleštila, ale nový web k 10. výročí annacopy.cz je na světě. Novinkou je lepší responzivita, možnost vyhledávání ve všech článcích a lehký vizuální update.

Věřím, že se vám bude v novém prostředí lépe číst a snáze orientovat, a když už jsem se při lazení pustila „down memory lane“, vybrala jsem pro vás TOP 5 článků, které podle mého s grácií prošly zkouškou času.

TOP 5 článků z annacopy.cz od roku 2013

  1. O personách bez hajpu – Pěkně k jádru věci, od lidí, co persony denně řeší, bez buzz-words.
  2. Najděte svá powerwords – Používám stále na školeních, i když jde o článek z roku 2016.
  3. Reprezentační systémy aneb Jaké copy pro jaký typ lidí? – Stále aktuální, používám každý den.
  4. 3dílný seriál o jednoduché tvorbě obsahové strategie
  5. Síla otázky – Jak je to doopravdy s nejpoužívanější textařskou berličkou?

TOP 5 článků z annacopy.cz podle čtenářů

A jak hovoří analytika? Podle vašeho zájmu jsme nejvíce klikali na články:

  1. Honza z Inizia: Otrapa, nebo génius? Aneb Recenze brožury „První miliarda je nejtěžší“
  2. Kariéra copywritera: Očekávání vs. Realita
  3. Jak natáčet e-learning copywritingu? Tipy od Aničky a Zuzky
  4. Copywriting s dítětem (na krku): 1. díl a 2. díl
  5. Jak posoudit, zda je copywriter juniorní, pokročilý, nebo seniorní

Tak na dalších 10 let, kdy vám každý měsíc přináším nový blogpost ze světa copywritingu, content marketingu a uživatelského a zákaznického výzkumu!

Rubriky článku:

Mohlo by vás zajímat

Prvky obsahového marketingu zdroj: econsultancy.com
Proč se chováte macešsky ke svému webu?
Vždycky mě fascinuje podnikatel či firma, která vrazí do vývoje svého webu desetitisíce ne-li statisíce korun – dohlédne...
Kraď jako umělec, ukaž, co děláš a vyhraj!
Jak jste si mohli přečíst u mého narozeninového příspěvku, píšu přes prázdniny knihu pro Albatros. Proto projíždím díla všelij...
Servisuje celý marketing a už na to skoro ani nevidí
Na co všechno potřebujete „pisálky“?
Za označení „pisálci“ by copywriteři, novináři a jiní mistři slova stříleli. V pejorativním významu tohle slovo rádi použ...
I stormtroopeři se dostanou na šikmou plochu
Vágus copy aneb Každý se potřebuje prodat
V Čechách se homeless copy zatím moc neujalo – stále je dávána přednost starému dobrému somrování face-to-face. Ale...
Tahle spolupráce bude bolet...
Tohohle klienta nebrat! Ale jak ho poznáte?
Nedávné zkušenosti mě zase po čase inspirovaly k článku na téma klienti. 95 % svých klientů mám moc ráda – vidím, ž...
Jak na ukázky své práce?
Reference v copywritingu: Jaký mají smysl?
Občas se mi stává, že mě osloví potenciální zákazník se zájmem o copywriting, ale po sdělení hodinové sazby nebo kalkulaci jeh...