Nový web annacopy.cz k 10. výročí blogu

Asi jste si všimli, že se na annacopy.cz něco stalo. Nebo že naopak bylo na blogu několik měsíců nějak nezvykle ticho. Chvíli mi trvalo než jsem vše poladila a poleštila, ale nový web k 10. výročí annacopy.cz je na světě. Novinkou je lepší responzivita, možnost vyhledávání ve všech článcích a lehký vizuální update.

Věřím, že se vám bude v novém prostředí lépe číst a snáze orientovat, a když už jsem se při lazení pustila „down memory lane“, vybrala jsem pro vás TOP 5 článků, které podle mého s grácií prošly zkouškou času.

TOP 5 článků z annacopy.cz od roku 2013

  1. O personách bez hajpu – Pěkně k jádru věci, od lidí, co persony denně řeší, bez buzz-words.
  2. Najděte svá powerwords – Používám stále na školeních, i když jde o článek z roku 2016.
  3. Reprezentační systémy aneb Jaké copy pro jaký typ lidí? – Stále aktuální, používám každý den.
  4. 3dílný seriál o jednoduché tvorbě obsahové strategie
  5. Síla otázky – Jak je to doopravdy s nejpoužívanější textařskou berličkou?

TOP 5 článků z annacopy.cz podle čtenářů

A jak hovoří analytika? Podle vašeho zájmu jsme nejvíce klikali na články:

  1. Honza z Inizia: Otrapa, nebo génius? Aneb Recenze brožury „První miliarda je nejtěžší“
  2. Kariéra copywritera: Očekávání vs. Realita
  3. Jak natáčet e-learning copywritingu? Tipy od Aničky a Zuzky
  4. Copywriting s dítětem (na krku): 1. díl a 2. díl
  5. Jak posoudit, zda je copywriter juniorní, pokročilý, nebo seniorní

Tak na dalších 10 let, kdy vám každý měsíc přináším nový blogpost ze světa copywritingu, content marketingu a uživatelského a zákaznického výzkumu!

Rubriky článku:

Mohlo by vás zajímat

Co si odnesl copywriter z WebExpo 2018?
Díky mému oblíbenému klientovi DronPro jsme s kolegyní dostaly lístky na letošní WebExpo. I když dojem z prvního dne...
Jak na interní komunikaci a motivaci zaměstnanců?
10 AHA momentů interní komunikace: Report ze školení „in...
Letos jsem si ze školení Top Vision, kde vedu kurzy copywritingu pro firmy, vybrala 2denní školení Základů interní komunikace ...
Kolik už jste prokazatelně vydělali svým klientům?
Jste si jistí, že vaše copy prodává?
Tipnu si, že většina z vás ví prd, jestli texty, které jste stvořili, přímo vydělaly nějakou tu korunu.  Tak nějak t...
Čím víc, tím líp?
Když se ze specializace stane fachidiocie
Především online marketing a vývoj webů a aplikací stvořil desítky různých specializací – a to může projekt a rozpočet klienta...
8 věcí, které mě zaujaly na ShopExpo 2015
Vypůjčím si oblíbenou radu z copywriterských školení, jak napsat titulek, který zaujme, a tentokrát vám nenabídnu chronol...
V copywritingu se představa s realitou nemusí potkat
Kariéra copywritera: Očekávání vs. Realita
Pokaždé, když na svých kurzech nebo marketingových akcích vidím ty rozzářené oči plné naděje a očekávání, říkám si: „Chudák, n...