Kraď jako umělec, ukaž, co děláš a vyhraj!

Jak jste si mohli přečíst u mého narozeninového příspěvku, píšu přes prázdniny knihu pro Albatros. Proto projíždím díla všelijakých myslitelů, ideamakerů, teoretiků i praktiků, abych se inspirovala. Proto také v srpnové knihovničce přistály 2 legendární knížky (spíš knížečky) Austina Kleona. Má smysl je číst?

Neboj se a kraď, dělá to každý

„Tak určitě,“ řekl by dýchavičný fotbalista, ale teď vážně – Kraď jako umělec je knížka, kterou jsem měla objevit po škole, kdy jsem se neměla kam vrtnout. Cítila jsem sice svého vnitřního umělce – psavce 😊, ale děsila mě představa, že každý musí začít v umouněné kanceláři pod šéfkou v přechodu.

Austin Kleon vás pomocí citátů slavných osobností, umělců a autorů pomůže nasměrovat k objevení svých silných stránek a nakopne vás k tomu, abyste začali zvědavě zkoumat, bádat a prohledávat díla svých hrdinů – a začali třeba tím, že napíšete pokračování svého oblíbeného filmu. Hlavně se nebojte „krást“ a využívat to nejlepší, na co narazíte, pro svůj vlastní projekt. Austin vám radí, jak najít sám sebe, to, co nás bude bavit, naplňovat a o co se rádi podělíme s ostatními.

Mýtus osamělého génia

A o tom je druhá Kleonova kniha milé děti. Jak ten svůj blogísek, grafiku, nahrávku nebo jakýkoliv výron vaší kreativity dostat do světa. Za prvé – jenom nefilozofujte v samotě svého pokoje, ale začněte NĚCO dělat. To NĚCO začněte sdílet. Časem zjistíte, co lidi zaujalo, a půjdete tomu naproti. Spojte se s podobně zaměřenými lidmi a vytvořte NĚCO společně.

Ale abych vám nezkazila veškerá překvapení – tuhle knížku můžete v srpnu vyhrát v soutěži naší agentury Content Wizards. Sdílejte na našem Facebooku, Instagramu nebo Twitteru svoje copy výtvory nebo cokoliv, na co jste obzvášť pyšní. 31. srpna vybereme vítěze, který získá knížku a navíc slevu na školení copywritingu.

Hezký srpen plný inspirace!

Rubriky článku:

Mohlo by vás zajímat

Křest knihy Kreativní copywriting
Soutěž o 3 knížky Kreativní copywriting a pozvánka na kř...
Přebal povedené copy knížky od Pavla Šenkapouna
S Šenkapounem v posteli: Recenze knihy Webcopywriting pr...
Vánoční čas mi dopřál trochu klidu na čtení a pro sváteční povalování jsem si vybrala jako společníka novou knihu Pavla Šenkap...
Stačí přečíst jedinou knihu o copywritingu. Která to je?
Ne, není to ta moje (ha ha). Když jsem si v jedné internetové diskuzi přečetla, že jedinou knížku, kterou stačí copywrite...
Prodávat je lidské od Daniela Pinka
Všichni jsme obchoďáci
Čas na nepravidelný čtenářský koutek. Tentokrát jsem si na nedělní odpoledne vytáhla knížku Daniela Pinka: To Sell is Human, k...
Jak na ukázky své práce?
Reference v copywritingu: Jaký mají smysl?
Občas se mi stává, že mě osloví potenciální zákazník se zájmem o copywriting, ale po sdělení hodinové sazby nebo kalkulaci jeh...
Jak na interní komunikaci a motivaci zaměstnanců?
10 AHA momentů interní komunikace: Report ze školení „in...
Letos jsem si ze školení Top Vision, kde vedu kurzy copywritingu pro firmy, vybrala 2denní školení Základů interní komunikace ...