Je mi 30!

Být stále mlád...

V květnu jsem oslavila 30. narozeniny, 5 let píšu copy, 4 roky mám tenhle blog. Co jsem se za těch X let naučila?

Stárnu

Začnu obvyklými stařeckými neduhy – už nezvládnu sedět do rána u popisků, po obědě pravidelně usínám a zmenšuje se mi močák, takže už chápu, co na tom ženský mají. Horší je, že začínám usínat u knih. 4 stránky a jsem tuhá. Proto jsem si řekla, že je čas si trochu odpočinout, a přizpůsobila jsem tomu svůj pracovní rytmus – pracuju 2 hodiny dopoledne a pak kolem 4 hodin od 15-19 + pohotovostní situace 😊. Taky jsem se naučila delegovat – ve Vietnamu mi došlo, že nemůžu mít všechno pod kontrolou a uvolnila jsem se.

Sere pes

S tím souvisí další věc, která se vám může stát po třicítce. Je vám čím dál víc jedno, co si o vás, kdo myslí. Když vybíráte hosty na svoji oslavu třicátin, zamyslíte se nad tím, kolik máte dobrých kamarádů, a začnete bilancovat, co bylo opravdu důležité.

Think bigger

Jedním z takovým okamžiků byl CopyCamp 2015, vydání copyknihy s kolegy z H1.cz, nebo založení vlastní agentury Content Wizards před 2 lety.

A na závěr? Po 5 letech praxe jsem zjistila, že copy je součástí většího příběhu. Nebude fungovat samostatně bez grafiků, kodérů, kreativců, UXáků… Copy prostě není samospásné, když orchestr neladí, nebo když produkt a servis nestojí za nic.

I když je mi už 30, stárnu a začínám být víc nad věcí, přes prázdniny se hecnu a napíšu další knihu. Těšte se na kreativní metody a cvičení, se kterými vylepšíte svou komunikaci. Více info již brzy.

Rubriky článku:

Mohlo by vás zajímat

Nakupujete podle ceny, nebo podle srdíčka?
Co kupuje annacopy.cz?
Září je tady a pro marketéry všeho druhu to znamená jediné: začíná další sezóna konzumu, a to ta nejvýživnější – vánoční předp...
Kolik už jste prokazatelně vydělali svým klientům?
Jste si jistí, že vaše copy prodává?
Tipnu si, že většina z vás ví prd, jestli texty, které jste stvořili, přímo vydělaly nějakou tu korunu.  Tak nějak t...
Křest knihy Kreativní copywriting
Soutěž o 3 knížky Kreativní copywriting a pozvánka na kř...
Annacopy.cz v roce 2014
O čem psala annacopy.cz v roce 2014?
Tematický záběr, se kterým se umí copywriter vypořádat, vypovídá hodně o jeho kvalitách. Samozřejmě se může věnovat jen tomu, ...
I stormtroopeři se dostanou na šikmou plochu
Vágus copy aneb Každý se potřebuje prodat
V Čechách se homeless copy zatím moc neujalo – stále je dávána přednost starému dobrému somrování face-to-face. Ale...
Tahle spolupráce bude bolet...
Tohohle klienta nebrat! Ale jak ho poznáte?
Nedávné zkušenosti mě zase po čase inspirovaly k článku na téma klienti. 95 % svých klientů mám moc ráda – vidím, ž...