Je mi 30!

Být stále mlád...

V květnu jsem oslavila 30. narozeniny, 5 let píšu copy, 4 roky mám tenhle blog. Co jsem se za těch X let naučila?

Stárnu

Začnu obvyklými stařeckými neduhy – už nezvládnu sedět do rána u popisků, po obědě pravidelně usínám a zmenšuje se mi močák, takže už chápu, co na tom ženský mají. Horší je, že začínám usínat u knih. 4 stránky a jsem tuhá. Proto jsem si řekla, že je čas si trochu odpočinout, a přizpůsobila jsem tomu svůj pracovní rytmus – pracuju 2 hodiny dopoledne a pak kolem 4 hodin od 15-19 + pohotovostní situace 😊. Taky jsem se naučila delegovat – ve Vietnamu mi došlo, že nemůžu mít všechno pod kontrolou a uvolnila jsem se.

Sere pes

S tím souvisí další věc, která se vám může stát po třicítce. Je vám čím dál víc jedno, co si o vás, kdo myslí. Když vybíráte hosty na svoji oslavu třicátin, zamyslíte se nad tím, kolik máte dobrých kamarádů, a začnete bilancovat, co bylo opravdu důležité.

Think bigger

Jedním z takovým okamžiků byl CopyCamp 2015, vydání copyknihy s kolegy z H1.cz, nebo založení vlastní agentury Content Wizards před 2 lety.

A na závěr? Po 5 letech praxe jsem zjistila, že copy je součástí většího příběhu. Nebude fungovat samostatně bez grafiků, kodérů, kreativců, UXáků… Copy prostě není samospásné, když orchestr neladí, nebo když produkt a servis nestojí za nic.

I když je mi už 30, stárnu a začínám být víc nad věcí, přes prázdniny se hecnu a napíšu další knihu. Těšte se na kreativní metody a cvičení, se kterými vylepšíte svou komunikaci. Více info již brzy.

Rubriky článku:

Mohlo by vás zajímat

Jak moc si pouštět klienta k tělu aneb Umíte oddělit prá...
E-mail, Slack, BaseCamp, Asana, Trello, Messenger, WhatsApp, Zoom, Skype, Teams, SMS nebo staré dobré telefonáty – tam všude a...
Tahle spolupráce bude bolet...
Tohohle klienta nebrat! Ale jak ho poznáte?
Nedávné zkušenosti mě zase po čase inspirovaly k článku na téma klienti. 95 % svých klientů mám moc ráda – vidím, ž...
2. verze knihy Copywriting: Pište texty, které prodávají vyjela z tiskárny 9. 11. 2020
Jak vznikala nová verze učebnice copywritingu?
Poslední rok jsem se mimo psaní, školení a rození dětí věnovala také přípravě nové knihy o copywritingu. Vlastně staronové – j...
I copywriter potřebuje svůj vercajk
5 nástrojů, bez kterých se při copywritingu neobejdu
Nahlédněte do mé copywriterské rutiny a seznamte se s 5 užitečnými nástroji: 1.      Rozšířen...
Kraď jako umělec, ukaž, co děláš a vyhraj!
Jak jste si mohli přečíst u mého narozeninového příspěvku, píšu přes prázdniny knihu pro Albatros. Proto projíždím díla všelij...
Tohle my neděláme
Setkávám se s tím stále častěji: „No já jsem web designer, grafiku pro tiskoviny nedělám.“ Nebo „Já se soustředím na tu b...