Jak být zlý na svého copywritera

Malá hitparáda libůstek, které byste svému copywriterovi opravdu dělat neměli, aby se neporouchal, nebo abyste si texty vzájemně nepřeposílali ještě půl roku. Nebo naopak – chcete toho předraženýho holomka potrápit? Tak vesele do toho:

–          Zásadně neposílejte jakékoliv podklady. „Zaplatili jste si ho, tak ať se snaží sám. Přece mu nebudeme všechno přežvykovat, propána.“

–          Trvejte na důsledném „Vykání“ adresátům textu. (True story bro)

–          Po převzetí textů bombardujte copywritera dotazy typu: „Opravdu se bonbon píše s krátkým „o“?“

–          Při nespokojenosti s textem nesmíte být v žádném případě konkrétní. Doporučeny jsou následující fráze: „Je to takové divné,“ nebo „Není to úplně to, co jsme si představovali,“ případně „Mohl/a byste to nějak přeformulovat?“

–          Handrkujte se o předem dohodnutých odměnách nebo se s bědováním „Ó jak jsi drahý oproti ostatním“ dožadujte slevy u již odvedené práce.

Máte nějakou vtipnou či zajímavou příhodu ze své copywriterské praxe? Napište mi na annacopy@annacopy.cz nebo do diskuze na facebooku a třeba to se seznamem klientských nešvarů dotáhneme na vlastní verzi Clients from Hell pro copywritery.

Rubriky článku:

Mohlo by Vás zajímat

Annacopy.cz v roce 2015
Poslední ohlédnutí za nabitým rokem 2015. Potkejte se s annacopy.cz v novém roce na jednom z jejích školení copywritingu. ...
8 věcí, které mě zaujaly na ShopExpo 2015
Vypůjčím si oblíbenou radu z copywriterských školení, jak napsat titulek, který zaujme, a tentokrát vám nenabídnu chro...
Co kupuje annacopy.cz?
Nakupujete podle ceny, nebo podle srdíčka? Září je tady a pro marketéry všeho druhu to znamená jediné: začíná další sezón...
Indické copy
Nožky annacopy.cz se letos zatoulaly do Indie. Hledala jsem onu magickou atmosféru pálících se těl na břehu Gangy, ale našl...
Kariéra copywritera: Očekávání vs. Realita
Představa se s realitou nemusí potkat Pokaždé, když na svých kurzech nebo marketingových akcích vidím ty rozzářené oči pl...
Cena self-proma
Taky si občas říkáte, kdy ty hvězdy on-line marketingu dělají klientskou práci, když den co den vystupují na nějaké konfere...