Copy na Route 66

Route 66 copy
Něco mezi edukací řidičů, reklamou a vzkazem shůry

Tak jako cestovatelé podél Route 66 obdivují její typickou silniční architekturu, málokoho (možná jen copywritera) napadne zaměřit se na chvilku i na unikátní road-side copy. Na obrázku z arizonského města duchů Hackberry vidíme nápaditý způsob, jak poeticky edukovat řidiče a zároveň nevtíravě propagovat vlastní produkty, jak to konkrétně v tomto případě udělala firma na holící potřeby pro muže – Burma-Shave. Díky nadšencům si dnes můžeme počíst v kompletní knihovně sympatických říkanek.

Rubriky článku:

Mohlo by Vás zajímat

8 věcí, které mě zaujaly na ShopExpo 2015
Vypůjčím si oblíbenou radu z copywriterských školení, jak napsat titulek, který zaujme, a tentokrát vám nenabídnu chro...
Patero novoročních předsevzetí copywritera
Je tu rok 2020, nový nepopsaný list… Obsah už dělám nějaký ten pátek, ale každý rok si slibuji stále dokola 2 hlavn...
Vietnamské copy: Držte si peněženky!
No nekup to! Jak mnoho z vás ví, poslední měsíc jsem strávila toulkami po Vietnamské socialistické republice. Název ...
Měl by copywriter pracovat pro více klientů ze stejné...
Závodit, nebo spolupracovat? K novému blogpostu mě inspirovala nedávná schůzka s potenciálním klientem. V ...
Copywriting s dítětem (na cestě): 1. díl
Hodně dlouho jsem váhala, jestli tohle téma na profesní blog vůbec tahat. Ale jako nikdo z nás nežije ve vzduchoprázdnu, ta...
Proč se chováte macešsky ke svému webu?
Prvky obsahového marketingu zdroj: econsultancy.com Vždycky mě fascinuje podnikatel či firma, která vrazí do vývoje svého...