Copy na Route 66

Něco mezi edukací řidičů, reklamou a vzkazem shůry

Tak jako cestovatelé podél Route 66 obdivují její typickou silniční architekturu, málokoho (možná jen copywritera) napadne zaměřit se na chvilku i na unikátní road-side copy. Na obrázku z arizonského města duchů Hackberry vidíme nápaditý způsob, jak poeticky edukovat řidiče a zároveň nevtíravě propagovat vlastní produkty, jak to konkrétně v tomto případě udělala firma na holící potřeby pro muže – Burma-Shave. Díky nadšencům si dnes můžeme počíst v kompletní knihovně sympatických říkanek.

Rubriky článku:

Mohlo by vás zajímat

Kolik už jste prokazatelně vydělali svým klientům?
Jste si jistí, že vaše copy prodává?
Tipnu si, že většina z vás ví prd, jestli texty, které jste stvořili, přímo vydělaly nějakou tu korunu.  Tak nějak t...
Ogilvyho pracovní stůl ve spolupráci s katedrou duševní hygieny v Oxfordu
Copywriterův pracovní stůl podle Ogilvyho a další tipy, ...
Mezi méně známé části Ogilvyho odkazu patří jeho studium na poli ergonomie copywriterova stolu. Navázal na starší teorii praco...
Annacopy.cz v roce 2014
Rok 2013 a annacopy.cz v číslech
V roce 2013 pro vás annacopy.cz sepsala: 263 článků, 23 příspěvků na blog, a 2 hesla na wik...
Závodit, nebo spolupracovat?
Měl by copywriter pracovat pro více klientů ze stejného ...
K novému blogpostu mě inspirovala nedávná schůzka s potenciálním klientem. V našich firemních referencích nalez...
Už jsem zase ve svém živlu
Free.me: Report z panelové diskuze o freelance copywriti...
Ve čtvrtek 27. ledna se v pražském Node5 konala 2. z řady panelových diskuzích pod taktovkou startupu Free.me – tent...
8 věcí, které mě zaujaly na ShopExpo 2015
Vypůjčím si oblíbenou radu z copywriterských školení, jak napsat titulek, který zaujme, a tentokrát vám nenabídnu chronol...