Potkejte se s annacopy.cz na FuckUp Night s Content Wizards

Online strategie, copy a analytika z netradičním kabátě

Potkejte se s annacopy.cz na 1. narozeninách obsahové agentury Content Wizards ve stylu FuckUp Night. Startujeme 24. 11. v 19:30 v coworkingovém centru SVĚT-HUB talkem 3 odborníku na online marketing:

Anička Sálová

Anička Sálová aka annacopy.cz vám poví o nejhorších přešlapech v copywritingu a svěří se i se svými vlastními faily.

Pavel Tlapák
Pavel Tlapák

Pavel Tlapák se vás bude snažit odradit od nejčastějších chyb v nastavení online strategie pro svůj projekt.

Jakub Drahokoupil
Jakub Drahokoupil

A nakonec vám analytik Kuba Drahokoupil ukáže chyby v interpretaci výsledků vašeho snažení na poli online marketingu.

Všech spíkrů se můžete doptávat na zajímavosti a detaily z jejich praxe i osobních failů a pak si je odchytit u svatomartinského vína a muffinů z dílny Jarky Picky Tomšů.

Registrujte se na bit.ly/FuckUpCW, abyste si zarezervovali místo na sezení a dárečky od Content Wizards – nyní už bereme jen náhradníky!

Těším se na vás!

Rubriky článku:

Mohlo by vás zajímat

Využijte "zvědavostní mezeru" nebo "zvědavostní disonanci"
Co je curiosity gap a jak ho využít v copywritingu?
Angličtináři asi už tuší – jde o vyvolání zvědavosti v titulku, perexu nebo předmětu e-mailu tak, aby se uživatel proklik...
Spoustu "odborníků", jen málo seniorů
Jak posoudit, zda je copywriter juniorní, pokročilý, neb...
Sháníte copywritera do týmu, nebo ho poptáváte jako klient? Určitě si jako první nechte poslat ukázky jeho práce. Nemusí být v...
Jak nahrát texty na web a nezbláznit se při tom?
Jak naplánovat spuštění nového webu, když jste copywrite...
Kreativní fáze tvorby webu je za námi a teď je potřeba nové texty správně a s pěknou úpravou „namlátit“ do redakčního sys...
Ať vás v novém roce provází síla... AI vás bude provázet na 100 %
Nebuďte na sebe tak přísní, nejen v content marketingu (...
Jestli čtete nějaký ten rok můj blog, buď se obsahu věnujete na plný úvazek, nebo jste minimálně vyzkoušeli pár mých tipů. A u...
GDPR pro copywritery 2. díl: Pro vašeho content stratéga
První problém s GDPR a našimi pracovními návyky nastává, když do našeho obsahu vstoupí reální lidé. Reální lidé, které...
Jak na ukázky své práce?
Reference v copywritingu: Jaký mají smysl?
Občas se mi stává, že mě osloví potenciální zákazník se zájmem o copywriting, ale po sdělení hodinové sazby nebo kalkulaci jeh...