Potkejte se s annacopy.cz na FuckUp Night s Content Wizards

Online strategie, copy a analytika z netradičním kabátě

Potkejte se s annacopy.cz na 1. narozeninách obsahové agentury Content Wizards ve stylu FuckUp Night. Startujeme 24. 11. v 19:30 v coworkingovém centru SVĚT-HUB talkem 3 odborníku na online marketing:

Anička Sálová

Anička Sálová aka annacopy.cz vám poví o nejhorších přešlapech v copywritingu a svěří se i se svými vlastními faily.

Pavel Tlapák
Pavel Tlapák

Pavel Tlapák se vás bude snažit odradit od nejčastějších chyb v nastavení online strategie pro svůj projekt.

Jakub Drahokoupil
Jakub Drahokoupil

A nakonec vám analytik Kuba Drahokoupil ukáže chyby v interpretaci výsledků vašeho snažení na poli online marketingu.

Všech spíkrů se můžete doptávat na zajímavosti a detaily z jejich praxe i osobních failů a pak si je odchytit u svatomartinského vína a muffinů z dílny Jarky Picky Tomšů.

Registrujte se na bit.ly/FuckUpCW, abyste si zarezervovali místo na sezení a dárečky od Content Wizards – nyní už bereme jen náhradníky!

Těším se na vás!

Rubriky článku:

Mohlo by vás zajímat

Podaří se vám takový zásek jako s legendárním claimem Just do it!?
Máte claim? A mohla bych ho vidět?
K dnešnímu postu mě inspirovalo „úmrtí“ (to zní divně, co, že mě inspirovala něčí smrt 😊) autora legendárního claimu fir...
Využijte "zvědavostní mezeru" nebo "zvědavostní disonanci"
Co je curiosity gap a jak ho využít v copywritingu?
Angličtináři asi už tuší – jde o vyvolání zvědavosti v titulku, perexu nebo předmětu e-mailu tak, aby se uživatel proklik...
Na jakých akcích a školeních se v létě 2021 potkáte s annacopy?
Na jakých akcích a školeních se v létě 2021 potkáte s an...
I během léta se rádi vzděláváte v marketingu a práci s obsahem? Mrkněte na akce a školení, kde se se mnou můžete pře...
Report: Jaký byl Content & Copy Summit na Czech Onli...
Letos jsem měla tu čest stát se jedním z řečníků v rámci čtvrtečního programu Czech Online Expo 2023. Nebyli jste? N...
V copywritingu se nesmí nic přehánět
5 copy trendů roku 2016, ze kterých se rychle stalo kliš...
Když se to s nějakým obratem, frází nebo slovem přehání, za chvíli se z nich stane obehrané klišé. U kterých evergre...
Jak pracovat s trademarkem nebo copyrightem produktů v p...
Znáte to – přijde zadání od renomovaného klienta, který vlastní několik ochranných známek, patentů, registered trademarks a bů...