1. narozeniny Content Wizards? Rozhodně žádný fuckup!

Cupcakes Content Wizards
Copycupcakes byly motivem celé akce. Upekla nám je Jarka Picky Tomšů ze sladke-umeni.cz

Nafouknout balónky, připravit dárkové tašky, otevřít Svatomartinské a jde se na to! Ve čtvrtek 24. listopadu, lehce před osmou večerní, odstartoval moderátor Karel Sál – koordinátor školení a vrchní vyhazovač u Content Wizards – oslavu 1. narozenin agentury a 3 fuckup talky pozvaných spíkrů.

Pavel Tlapák vstával ve 4 a chodil čůrat každých 15 minut

Pavel to vzal opravdu z gruntu a pojal talk jako průřez celým svým životem a pracovními i osobními fuckupy.  Nakonec přidal life hacky, na které přišel během práce na volné noze.

Anička Sálová nedoporučuje PDFka a „komo“ fráze

Anička, zakladatelka agentury, ukázala nejčastější copy nešvary na webech napříč internetem, přihodila pár tipů z psychologie reklamy a nakonec se svěřila, jak jí nevyšla očekávání ohledně konceptu externího obsahového oddělení. Posluchače zaujaly „komo“ fráze jako „Kolektiv restaurace Na Růžku Vám přeje dobrou chuť.“

Kuba Drahokoupil ukázal, jak si zkazit měření

Analytik Jakub pro nás přepsal typické dialogy mezi analytikem a klientem/analytikem a web developerem a práskl na sebe, jak znehodnotil měření přepnutním z korun na dolary, nebo jak se na homepage webu známého českého výrobce automobilů propsal jeho měřicí kód.

Prohlédněte si jejich prezky, které mluví za vše, a koukněte na fotky z akce na facebookové stránce Content Wizards.

Rubriky článku:

Mohlo by Vás zajímat

Potkejte se s annacopy.cz na FuckUp Night s Content W...
Online strategie, copy a analytika z netradičním kabátě Potkejte se s annacopy.cz na 1. narozeninách obsahové agentury Co...
GDPR pro copywritery 1. díl: Chraňte si zadek
Máte strach? Ti, kteří zaslechli o novém nařízení EU o ochraně osobních údajů, už určitě nějaký čas nervózně ohlodávají tuž...
Online marketing jako podvod desetiletí a můj 1. #mkt...
A konspirace je na světě 🙂 Dnešní článek nebude mít klasickou stavbu, kdy vypichuju nej zajímavosti z jednotlivých p...
Veni Vidi Copycamp 2013
Marek Prokop na letošním Copycampu Skoro jsem se nestihla otřepat z historicky 1. srazu česko-slovenských copywriter...
Co jsem se naučila na 3denním tréninku Legendární lek...
Radek Pernica je opravdu legendární lektor I profesionální lektor si chce někdy udělat radost a posadit se na „druhou st...
Staré pořádky vs. Digitální džungle. Klienti i agentu...
K novému blogpostu mě inspirovala přednáška Davida Shankse, Creative Directora z londýnské Oliver.Agency, kterou ...