O čem psala annacopy.cz v roce 2014?

Who´s annacopy?

Tematický záběr, se kterým se umí copywriter vypořádat, vypovídá hodně o jeho kvalitách. Samozřejmě se může věnovat jen tomu, čemu rozumí, ale tím by si pravděpodobně příliš nevydělal. Proto musí mít dobrý copywriter široký rozhled, chuť učit se a pouštět se do nových oborů a navíc mít i trochu vytrvalosti při shromažďování podkladů od klienta. O čem všem tedy psala annacopy.cz v roce 2015?

 

Všem fanouškům copywritingu přeje annacopy.cz úspěšný rok 2015 a samá sexy témata jak v práci, tak u piva!

Rubriky článku:

Mohlo by vás zajímat

Nakupujete podle ceny, nebo podle srdíčka?
Co kupuje annacopy.cz?
Září je tady a pro marketéry všeho druhu to znamená jediné: začíná další sezóna konzumu, a to ta nejvýživnější – vánoční předp...
A dej tam ještě tuhle pičovinu!
Každý výmysl něco stojí: Kdy brzdit s kreativitou?
Dnešní post bude jako z jiného světa – ze světa, kde neustále neprobleskují motivační citáty, reklamy na kreativní diáře ...
Zdroj: Matthew Shave
Test: Jaký jste typ copywritera? Burnett, Saatchi, nebo...
Jelikož je duben aprílovým měsícem, připravila jsem si pro vás takový testík à la Bravíčko. Zjistěte ve vážném/nevážném testu,...
Místo činu
Copywriterova sobota na Literárním Festu
Převaluju se v posteli a říkám si, že dnes ráno si budík nějak podezřele dává načas. Kouknu na něj a ono už je skoro 8 ho...
No nekup to!
Vietnamské copy: Držte si peněženky!
Jak mnoho z vás ví, poslední měsíc jsem strávila toulkami po Vietnamské socialistické republice. Název mate, ale setkala ...
V neustále se měnícím se světě musí být i copywriter trochu chameleon
Přesah copywritera do dalších disciplín marketingu: Co s...
Málokdo vydrží roky plavat v tom samém rybníku, a i když se stále vzdělává ve svém milovaném copywritingu a content marke...