O čem psala annacopy.cz v roce 2014?

Who´s annacopy?

Tematický záběr, se kterým se umí copywriter vypořádat, vypovídá hodně o jeho kvalitách. Samozřejmě se může věnovat jen tomu, čemu rozumí, ale tím by si pravděpodobně příliš nevydělal. Proto musí mít dobrý copywriter široký rozhled, chuť učit se a pouštět se do nových oborů a navíc mít i trochu vytrvalosti při shromažďování podkladů od klienta. O čem všem tedy psala annacopy.cz v roce 2015?

 

Všem fanouškům copywritingu přeje annacopy.cz úspěšný rok 2015 a samá sexy témata jak v práci, tak u piva!

Rubriky článku:

Mohlo by vás zajímat

Prvky obsahového marketingu zdroj: econsultancy.com
Proč se chováte macešsky ke svému webu?
Vždycky mě fascinuje podnikatel či firma, která vrazí do vývoje svého webu desetitisíce ne-li statisíce korun – dohlédne...
Něco mezi edukací řidičů, reklamou a vzkazem shůry
Copy na Route 66
Tak jako cestovatelé podél Route 66 obdivují její typickou silniční architekturu, málokoho (možná jen copywritera) napadne zam...
Je tu rok 2020, nový nepopsaný list...
Patero novoročních předsevzetí copywritera
Obsah už dělám nějaký ten pátek, ale každý rok si slibuji stále dokola 2 hlavní věci: Nebudu se snažit vyhovět všem „Ani...
Je to klient, nebo ďábel sám?
Jak být zlý na svého copywritera
Malá hitparáda libůstek, které byste svému copywriterovi opravdu dělat neměli, aby se neporouchal, nebo abyste si texty vzájem...
Servisuje celý marketing a už na to skoro ani nevidí
Na co všechno potřebujete „pisálky“?
Za označení „pisálci“ by copywriteři, novináři a jiní mistři slova stříleli. V pejorativním významu tohle slovo rádi použ...
No nekup to!
Vietnamské copy: Držte si peněženky!
Jak mnoho z vás ví, poslední měsíc jsem strávila toulkami po Vietnamské socialistické republice. Název mate, ale setkala ...