O čem psala annacopy.cz v roce 2014?

Who´s annacopy?

Tematický záběr, se kterým se umí copywriter vypořádat, vypovídá hodně o jeho kvalitách. Samozřejmě se může věnovat jen tomu, čemu rozumí, ale tím by si pravděpodobně příliš nevydělal. Proto musí mít dobrý copywriter široký rozhled, chuť učit se a pouštět se do nových oborů a navíc mít i trochu vytrvalosti při shromažďování podkladů od klienta. O čem všem tedy psala annacopy.cz v roce 2015?

 

Všem fanouškům copywritingu přeje annacopy.cz úspěšný rok 2015 a samá sexy témata jak v práci, tak u piva!

Rubriky článku:

Mohlo by vás zajímat

V neustále se měnícím se světě musí být i copywriter trochu chameleon
Přesah copywritera do dalších disciplín marketingu: Co s...
Málokdo vydrží roky plavat v tom samém rybníku, a i když se stále vzdělává ve svém milovaném copywritingu a content marke...
Je tu rok 2020, nový nepopsaný list...
Patero novoročních předsevzetí copywritera
Obsah už dělám nějaký ten pátek, ale každý rok si slibuji stále dokola 2 hlavní věci: Nebudu se snažit vyhovět všem „Ani...
No nekup to!
Vietnamské copy: Držte si peněženky!
Jak mnoho z vás ví, poslední měsíc jsem strávila toulkami po Vietnamské socialistické republice. Název mate, ale setkala ...
Zdroj: Matthew Shave
Test: Jaký jste typ copywritera? Burnett, Saatchi, nebo...
Jelikož je duben aprílovým měsícem, připravila jsem si pro vás takový testík à la Bravíčko. Zjistěte ve vážném/nevážném testu,...
Ať vás v novém roce provází síla... AI vás bude provázet na 100 %
Nebuďte na sebe tak přísní, nejen v content marketingu (...
Jestli čtete nějaký ten rok můj blog, buď se obsahu věnujete na plný úvazek, nebo jste minimálně vyzkoušeli pár mých tipů. A u...
Dá se dělat copywriting jako klasické full-time zaměstnání od 9 do 5?
Dá se dělat copywriting jako klasické full-time zaměstná...
K dnešnímu blogpostu mě inspirovaly inzeráty, které s čím dál větší pravidelností vídám v různých copywriterský...