O čem psala annacopy.cz v roce 2014?

Who´s annacopy?

Tematický záběr, se kterým se umí copywriter vypořádat, vypovídá hodně o jeho kvalitách. Samozřejmě se může věnovat jen tomu, čemu rozumí, ale tím by si pravděpodobně příliš nevydělal. Proto musí mít dobrý copywriter široký rozhled, chuť učit se a pouštět se do nových oborů a navíc mít i trochu vytrvalosti při shromažďování podkladů od klienta. O čem všem tedy psala annacopy.cz v roce 2015?

 

Všem fanouškům copywritingu přeje annacopy.cz úspěšný rok 2015 a samá sexy témata jak v práci, tak u piva!

Rubriky článku:

Mohlo by vás zajímat

Americké copy vol. II
Po 9 letech od posledního výletu do USA jsem se do „země neomezených možností“ vrátila znovu, tentokrát prozkoumat méně známý ...
2. verze knihy Copywriting: Pište texty, které prodávají vyjela z tiskárny 9. 11. 2020
Jak vznikala nová verze učebnice copywritingu?
Poslední rok jsem se mimo psaní, školení a rození dětí věnovala také přípravě nové knihy o copywritingu. Vlastně staronové – j...
Návod na použití copywritera ve 3 krocích
Často se setkávám s tím, že potenciální zákazníci by doslova potřebovali návod na použití copywritera. Doufám, že se neur...
Pivo jako kráva
Americké copy aneb Čím se (ne)inspirovat?
Po více než dvouměsíční cestě napříč USA, kde annacopy čerpala novou tvůrčí energii, je zase o něco moudřejší, co se týče úder...
Jak moc si pouštět klienta k tělu aneb Umíte oddělit prá...
E-mail, Slack, BaseCamp, Asana, Trello, Messenger, WhatsApp, Zoom, Skype, Teams, SMS nebo staré dobré telefonáty – tam všude a...
Něco mezi edukací řidičů, reklamou a vzkazem shůry
Copy na Route 66
Tak jako cestovatelé podél Route 66 obdivují její typickou silniční architekturu, málokoho (možná jen copywritera) napadne zam...