Annacopy.cz v roce 2015

Who´s annacopy?

Poslední ohlédnutí za nabitým rokem 2015. Potkejte se s annacopy.cz v novém roce na jednom z jejích školení copywritingu.

Rubriky článku:

Mohlo by vás zajímat

Vymyslet titulek a předmět e-mailu pro pantofle nebo pivní podtácek? Není to tak easy.
5 let školení copywritingu ve vašich titulcích: 1. díl
Už 5 let dávám na školení účastníkům stejný úkol: Vylosujte si jeden z produktů a zkuste pro něj vymyslet 2 titulky. 1. pro že...
Ungr, Řezáč, Dolejšová: 3 lektoři radí, jak skvěle školit v onlajnu
Ungr, Řezáč, Dolejšová: 3 lektoři radí, jak skvěle školi...
Tentokrát jsem si pro vás připravila na annacopy.cz trochu neobvyklý formát – abych navázala na minulý článek o specifikách šk...
V copywritingu se představa s realitou nemusí potkat
Kariéra copywritera: Očekávání vs. Realita
Pokaždé, když na svých kurzech nebo marketingových akcích vidím ty rozzářené oči plné naděje a očekávání, říkám si: „Chudák, n...
Annacopy.cz v roce 2014
O čem psala annacopy.cz v roce 2014?
Tematický záběr, se kterým se umí copywriter vypořádat, vypovídá hodně o jeho kvalitách. Samozřejmě se může věnovat jen tomu, ...
aká je životnost externího copywritera nebo obsahové agentury na jednom projektu?
Jak dlouho vydrží copywriter na jednom projektu?
Ať už jste zaměstnanec, majitel agentury nebo copywriter-volnonožec, většinou to začíná stejně. Na novém projektu je spousty p...
Pevné nervy a smysl pro humor vám všem v novém roce 2019 přeje annacopy.cz
20 debilních keců copywriterů a jejich klientů
Tak co? Už se těšíte po svátcích do práce? 😊 Za spoustu inspirativních hlášek děkuji také Veselé copywriterce. „Tohle ...