Na jakých akcích a školeních se v létě 2021 potkáte s annacopy?

I během léta se rádi vzděláváte v marketingu a práci s obsahem? Mrkněte na akce a školení, kde se se mnou můžete přes léto nachytřit.  A na jednu z nich mám pro vás jako fanoušky annacopy.cz i speciální slevový kód 😊

26. 7. –29. 7. Odpolední marketingová akademie Dobrého webu

Tahle akce bude něco pro aspirující marketingové stratégy a ty z vás, které už copywriterské boty trochu tlačí a chtějí se na obsah podívat z většího odstupu – umět ho zakotvit v marketingové strategii celého projektu, plánovat aktivity, vyhodnocovat content marketing a pochopit jeho přesahy do SEO a dalších marketingových disciplín. Během 4 odpolední získáte pozvolna dávkované know-how, které si hned i prakticky vyzkoušíte. Během prvních 2 podvečerů si vás vezme do parády Martin Přinosil z agentury OnlineSales.cz, další 2 seance se vám budu věnovat já. Co si z akademie odnesete?

  • Archetyp a vizi vlastní značky.
  • Vlastní marketingovou strategii a plán její exekutivy.
  • Obsahovou strategii své značky.

Samozřejmě si společně napíšeme i nějaké ty textíky a naučíme se „oSEOvat“ copy, aby se vedle zákazníků zaradovaly i vyhledávače. Detailní program najdete na detailu školení na stránkách Dobrého webu. A když zadáte kód LA20, dostanete 20% slevu 😊

11. 8. Workshop SEO copywritingu v Dobrém webu

Odpolední online formát nás čeká i v srpnu na školení SEO copywritingu. Tady asi není nic moc třeba dodávat – zjistíte vše, co potřebuje vědět a umět copywriter, aby zvládl správně zpracovat zadání od SEO specialisty, a jako vždy si vše prakticky vyzkoušíme. Navíc dostanete speciální SEO/COPY manuál, abyste se ke všem postupům mohli vracet a rychle nalistovali přesně to, co zrovna řešíte. Mrkněte na detailní harmonogram školení.

28. 8. Copywriting pro e-shopy v Top Vision

Poslední letní školení je určeno pro e-shopaře – jak manažery, tak psavce. Je možné, že proběhne fyzicky, ale zatím se počítá s celodenní online verzí. Projdeme si vším od nastavení komunikačního stylu e-shopu přes formulaci USPs, načrtnutí obsahové strategie až po přípravu základních textů a zpětnou vazbu na stav obsahu na vašem e-shopu. Více informací najdete na webu Top Vision.

Nezávisle na sezóně se můžete přihlásit na můj korespondenční kurz copywritingu, kde si individuálně projdeme 6 typických zadání pro online copywritera.

Těším se na viděnou!

Rubriky článku:

Mohlo by vás zajímat

Vymyslet titulek a předmět e-mailu pro finanční poradce nebo pilulky na hubnutí? Schválně, co byste vymysleli vy?
5 let školení copywritingu ve vašich titulcích: 4. díl
Už 5 let dávám na školení účastníkům stejný úkol: Vylosujte si jeden z produktů a zkuste pro něj vymyslet 2 titulky. 1. p...
Rozhovor s Aničkou Sálovou pro Top Vision
Rozhovor pro Top Vision: Jak na interní a externí firemn...
Poslechněte si rozhovor s mou maličkostí pro firmu Top Vision, kde vedu kurzy kreativního psaní ve firemní praxi a kurzy HR ko...
Vymyslet titulek a předmět e-mailu pro různé elektrické pomocníky? Ano, dojde i na bobra...
5 let školení copywritingu ve vašich titulcích: 2. díl
Už 5 let dávám na školení účastníkům stejný úkol: Vylosujte si jeden z produktů a zkuste pro něj vymyslet 2 titulky. 1. p...
Annacopy.cz v roce 2014
Annacopy.cz v roce 2015
Poslední ohlédnutí za nabitým rokem 2015. Potkejte se s annacopy.cz v novém roce na jednom z jejích školení copywritingu. ...
Jak pozná copywriter svou cílovou skupinu?
3 cvičení, jak poznat cílovku od stolu
Jasně. Pro porozumění cílovce potřebujeme ideálně data ze spotřebitelských výzkumů, hodiny hloubkových rozhovorů z face-t...
Ungr, Řezáč, Dolejšová: 3 lektoři radí, jak skvěle školit v onlajnu
Ungr, Řezáč, Dolejšová: 3 lektoři radí, jak skvěle školi...
Tentokrát jsem si pro vás připravila na annacopy.cz trochu neobvyklý formát – abych navázala na minulý článek o specifikách šk...