1. narozeniny Content Wizards? Rozhodně žádný fuckup!

Copycupcakes byly motivem celé akce. Upekla nám je Jarka Picky Tomšů ze sladke-umeni.cz

Nafouknout balónky, připravit dárkové tašky, otevřít Svatomartinské a jde se na to! Ve čtvrtek 24. listopadu, lehce před osmou večerní, odstartoval moderátor Karel Sál – koordinátor školení a vrchní vyhazovač u Content Wizards – oslavu 1. narozenin agentury a 3 fuckup talky pozvaných spíkrů.

Pavel Tlapák vstával ve 4 a chodil čůrat každých 15 minut

Pavel to vzal opravdu z gruntu a pojal talk jako průřez celým svým životem a pracovními i osobními fuckupy.  Nakonec přidal life hacky, na které přišel během práce na volné noze.

Anička Sálová nedoporučuje PDFka a „komo“ fráze

Anička, zakladatelka agentury, ukázala nejčastější copy nešvary na webech napříč internetem, přihodila pár tipů z psychologie reklamy a nakonec se svěřila, jak jí nevyšla očekávání ohledně konceptu externího obsahového oddělení. Posluchače zaujaly „komo“ fráze jako „Kolektiv restaurace Na Růžku Vám přeje dobrou chuť.“

Kuba Drahokoupil ukázal, jak si zkazit měření

Analytik Jakub pro nás přepsal typické dialogy mezi analytikem a klientem/analytikem a web developerem a práskl na sebe, jak znehodnotil měření přepnutním z korun na dolary, nebo jak se na homepage webu známého českého výrobce automobilů propsal jeho měřicí kód.

Prohlédněte si jejich prezky, které mluví za vše, a koukněte na fotky z akce na facebookové stránce Content Wizards.

Rubriky článku:

Mohlo by vás zajímat

Annacopy.cz na akci Psychologie a reklama v březnu 2024 v kině Přítomnost
Report z akce E-shopista: Psychologie a reklama – tipy j...
Včera jsem po delší době zavítala na nějakou marketingovou konferenci, a protože se dlouhodobě zajímám o psychologii prodeje a...
Nostalgie na školním CopyCampu
Školní CopyCamp, Copykniha a jak mi spadl hřebínek
Poslední půlrok byl pro annacopy.cz více než intenzivní – s kolegy z H1.cz jsme na jaře sepisovali „Copyknihu“, jak ...
A konspirace je na světě :-)
Online marketing jako podvod desetiletí a můj 1. #mktfes...
Dnešní článek nebude mít klasickou stavbu, kdy vypichuju nej zajímavosti z jednotlivých přednášek Marketing festivalu 201...
Z minulého Fresh Eye: Obraz vs. hendikep
Obraz vs. celebrity aneb 50. Fresh Eye
Už nějaké to úterý chodím každý měsíc na sympatickou akci – Fresh Eye. Večer vizuální kultury s přednáškou 3 hostí – 1 te...
Dorazíte?
Potkejte se s annacopy.cz na Shopexpo a E-shop víkendu
Chcete se přesvědčit, zda annacopy ví, o čem mluví? Chcete navíc nasát nové znalosti o internetových obchodech a prakticky si ...
Jak vytvořit personu, která opravdu k něčemu bude?
O personách bez hajpu
Bylo jen otázkou času, kdy i annacopy.cz napíše něco čistě o personách. Mají, nebo nemají smysl? Jak na ně ideálně jít? Jak je...