1. narozeniny Content Wizards? Rozhodně žádný fuckup!

Copycupcakes byly motivem celé akce. Upekla nám je Jarka Picky Tomšů ze sladke-umeni.cz

Nafouknout balónky, připravit dárkové tašky, otevřít Svatomartinské a jde se na to! Ve čtvrtek 24. listopadu, lehce před osmou večerní, odstartoval moderátor Karel Sál – koordinátor školení a vrchní vyhazovač u Content Wizards – oslavu 1. narozenin agentury a 3 fuckup talky pozvaných spíkrů.

Pavel Tlapák vstával ve 4 a chodil čůrat každých 15 minut

Pavel to vzal opravdu z gruntu a pojal talk jako průřez celým svým životem a pracovními i osobními fuckupy.  Nakonec přidal life hacky, na které přišel během práce na volné noze.

Anička Sálová nedoporučuje PDFka a „komo“ fráze

Anička, zakladatelka agentury, ukázala nejčastější copy nešvary na webech napříč internetem, přihodila pár tipů z psychologie reklamy a nakonec se svěřila, jak jí nevyšla očekávání ohledně konceptu externího obsahového oddělení. Posluchače zaujaly „komo“ fráze jako „Kolektiv restaurace Na Růžku Vám přeje dobrou chuť.“

Kuba Drahokoupil ukázal, jak si zkazit měření

Analytik Jakub pro nás přepsal typické dialogy mezi analytikem a klientem/analytikem a web developerem a práskl na sebe, jak znehodnotil měření přepnutním z korun na dolary, nebo jak se na homepage webu známého českého výrobce automobilů propsal jeho měřicí kód.

Prohlédněte si jejich prezky, které mluví za vše, a koukněte na fotky z akce na facebookové stránce Content Wizards.

Rubriky článku:

Mohlo by vás zajímat

David-Shanks-at-TREND-Summit
Staré pořádky vs. Digitální džungle. Klienti i agentury ...
K novému blogpostu mě inspirovala přednáška Davida Shankse, Creative Directora z londýnské Oliver.Agency, kterou jse...
Annacopy.cz na akci Psychologie a reklama v březnu 2024 v kině Přítomnost
Report z akce E-shopista: Psychologie a reklama – tipy j...
Včera jsem po delší době zavítala na nějakou marketingovou konferenci, a protože se dlouhodobě zajímám o psychologii prodeje a...
GDPR pro copywritery 1. díl: Chraňte si zadek
Máte strach? Ti, kteří zaslechli o novém nařízení EU o ochraně osobních údajů, už určitě nějaký čas nervózně ohlodávají tužku....
Místo činu
Copywriterova sobota na Literárním Festu
Převaluju se v posteli a říkám si, že dnes ráno si budík nějak podezřele dává načas. Kouknu na něj a ono už je skoro 8 ho...
6. CopyCamp v plném proudu
CopyCamp 2016 v kině Dlabačov
Chtěla jsem být první, kdo se pochlubí zážitky z včerejšího CopyCampu, ale marketingový odborník Pavel Tlapák mě předběhl...
Z minulého Fresh Eye: Obraz vs. hendikep
Obraz vs. celebrity aneb 50. Fresh Eye
Už nějaké to úterý chodím každý měsíc na sympatickou akci – Fresh Eye. Večer vizuální kultury s přednáškou 3 hostí – 1 te...