Nafouknout balónky, připravit dárkové tašky, otevřít Svatomartinské a jde se na to! Ve čtvrtek 24. listopadu, lehce před osmou večerní, odstartoval moderátor Karel Sál – koordinátor školení a vrchní vyhazovač u Content Wizards – oslavu 1. narozenin agentury a 3 fuckup talky pozvaných spíkrů.
Pavel Tlapák vstával ve 4 a chodil čůrat každých 15 minut
Pavel to vzal opravdu z gruntu a pojal talk jako průřez celým svým životem a pracovními i osobními fuckupy. Nakonec přidal life hacky, na které přišel během práce na volné noze.
Anička Sálová nedoporučuje PDFka a „komo“ fráze
Anička, zakladatelka agentury, ukázala nejčastější copy nešvary na webech napříč internetem, přihodila pár tipů z psychologie reklamy a nakonec se svěřila, jak jí nevyšla očekávání ohledně konceptu externího obsahového oddělení. Posluchače zaujaly „komo“ fráze jako „Kolektiv restaurace Na Růžku Vám přeje dobrou chuť.“
Kuba Drahokoupil ukázal, jak si zkazit měření
Analytik Jakub pro nás přepsal typické dialogy mezi analytikem a klientem/analytikem a web developerem a práskl na sebe, jak znehodnotil měření přepnutním z korun na dolary, nebo jak se na homepage webu známého českého výrobce automobilů propsal jeho měřicí kód.
Prohlédněte si jejich prezky, které mluví za vše, a koukněte na fotky z akce na facebookové stránce Content Wizards.