Tak co? Už se těšíte po svátcích do práce? 😊 Za spoustu inspirativních hlášek děkuji také Veselé copywriterce.
„Tohle slovo se mi nelíbí, ale nic lepšího mě zrovna nenapadá.“
„Není tam název brandu. Prosím vložte ho na začátek, doprostřed a ještě nakonec.“
„Tohle tam dát nemůžete, to jsme si řekli jen tak pro zajímavost.“
„Tohle mi zní divně, nějak to přeformulujte.“
„My svým zákazníkům Vykáme, opravte to prosím všude zase zpátky.“
„Zrovna na tom dělám.“
„Musí to mít příběh,“ případně „Chybí tomu příběh.“
„A máte zpracované persony?“
„Udělala bych k tomu společný workshop.“
„Hledáme copywritera s reálnými zkušenostmi s psaním technických textů, nejlépe absolventa ČVUT. Odměna: 150 Kč/NS.“
„Nepal na tom víc než půl hodiny.“
„Tohle ti jako fakt zabralo hodinu?“
„Líbí se nám to. Jen ten nadpis je málo sexy, perex bych zkrátil a tu osnovu celkově trochu překopal.“
„– To jste našla kde tuhle kravinu? Prosím opravit. – Na vašem webu.“
„K té faktuře mám jednu malou výhradu. Myslím si, že telefonáty jsou společnou investicí do projektu za účelem zkvalitnění vaší práce = textů. Proto je už dále nebudeme proplácet. Díky za pochopení.“
„– Do kdy to potřebuješ? – Stačí do konce měsíce. – 15. dubna: Tak jak to vypadá?“
„– Do kdy to potřebuješ? – Hned. – Dobře, udělala jsem to přednostně. Tady to je. – Po týdnu: Promiň, k přečtení jsem se zatím nedostal.
„– Potřebujeme dostat do textů víc emocí. – Třeba takhle? – Tak to je totálně přestřelené.“
„Já nerad píšu e-maily, můžeme si k tomu zavolat?“
Máte v zásobě perly ze své praxe? Napište mi na Facebooku.