Kraď jako umělec, ukaž, co děláš a vyhraj!

Jak jste si mohli přečíst u mého narozeninového příspěvku, píšu přes prázdniny knihu pro Albatros. Proto projíždím díla všelijakých myslitelů, ideamakerů, teoretiků i praktiků, abych se inspirovala. Proto také v srpnové knihovničce přistály 2 legendární knížky (spíš knížečky) Austina Kleona. Má smysl je číst?

Neboj se a kraď, dělá to každý

„Tak určitě,“ řekl by dýchavičný fotbalista, ale teď vážně – Kraď jako umělec je knížka, kterou jsem měla objevit po škole, kdy jsem se neměla kam vrtnout. Cítila jsem sice svého vnitřního umělce – psavce 😊, ale děsila mě představa, že každý musí začít v umouněné kanceláři pod šéfkou v přechodu.

Austin Kleon vás pomocí citátů slavných osobností, umělců a autorů pomůže nasměrovat k objevení svých silných stránek a nakopne vás k tomu, abyste začali zvědavě zkoumat, bádat a prohledávat díla svých hrdinů – a začali třeba tím, že napíšete pokračování svého oblíbeného filmu. Hlavně se nebojte „krást“ a využívat to nejlepší, na co narazíte, pro svůj vlastní projekt. Austin vám radí, jak najít sám sebe, to, co nás bude bavit, naplňovat a o co se rádi podělíme s ostatními.

Mýtus osamělého génia

A o tom je druhá Kleonova kniha milé děti. Jak ten svůj blogísek, grafiku, nahrávku nebo jakýkoliv výron vaší kreativity dostat do světa. Za prvé – jenom nefilozofujte v samotě svého pokoje, ale začněte NĚCO dělat. To NĚCO začněte sdílet. Časem zjistíte, co lidi zaujalo, a půjdete tomu naproti. Spojte se s podobně zaměřenými lidmi a vytvořte NĚCO společně.

Ale abych vám nezkazila veškerá překvapení – tuhle knížku můžete v srpnu vyhrát v soutěži naší agentury Content Wizards. Sdílejte na našem Facebooku, Instagramu nebo Twitteru svoje copy výtvory nebo cokoliv, na co jste obzvášť pyšní. 31. srpna vybereme vítěze, který získá knížku a navíc slevu na školení copywritingu.

Hezký srpen plný inspirace!

Rubriky článku:

Mohlo by vás zajímat

I copywriter potřebuje svůj vercajk
5 nástrojů, bez kterých se při copywritingu neobejdu
Nahlédněte do mé copywriterské rutiny a seznamte se s 5 užitečnými nástroji: 1.      Rozšířen...
Být stále mlád...
Je mi 30!
V květnu jsem oslavila 30. narozeniny, 5 let píšu copy, 4 roky mám tenhle blog. Co jsem se za těch X let naučila? Stár...
Honzo, jako nebylo to úplně špatný počteníčko :-)
Honza z Inizia: Otrapa, nebo génius? Aneb Recenze brožur...
Málem jsem se po… smíchy, když mi kamarád dal k Vánocům jeden z počinů legendárního Honzy z Inizia – brožuru Pr...
Nový web annacopy.cz k 10. výročí blogu
Asi jste si všimli, že se na annacopy.cz něco stalo. Nebo že naopak bylo na blogu několik měsíců nějak nezvykle ticho. Chvíli ...
Co si odnesl copywriter z WebExpo 2018?
Díky mému oblíbenému klientovi DronPro jsme s kolegyní dostaly lístky na letošní WebExpo. I když dojem z prvního dne...
Nakupujete podle ceny, nebo podle srdíčka?
Co kupuje annacopy.cz?
Září je tady a pro marketéry všeho druhu to znamená jediné: začíná další sezóna konzumu, a to ta nejvýživnější – vánoční předp...