Kraď jako umělec, ukaž, co děláš a vyhraj!

Jak jste si mohli přečíst u mého narozeninového příspěvku, píšu přes prázdniny knihu pro Albatros. Proto projíždím díla všelijakých myslitelů, ideamakerů, teoretiků i praktiků, abych se inspirovala. Proto také v srpnové knihovničce přistály 2 legendární knížky (spíš knížečky) Austina Kleona. Má smysl je číst?

Neboj se a kraď, dělá to každý

„Tak určitě,“ řekl by dýchavičný fotbalista, ale teď vážně – Kraď jako umělec je knížka, kterou jsem měla objevit po škole, kdy jsem se neměla kam vrtnout. Cítila jsem sice svého vnitřního umělce – psavce 😊, ale děsila mě představa, že každý musí začít v umouněné kanceláři pod šéfkou v přechodu.

Austin Kleon vás pomocí citátů slavných osobností, umělců a autorů pomůže nasměrovat k objevení svých silných stránek a nakopne vás k tomu, abyste začali zvědavě zkoumat, bádat a prohledávat díla svých hrdinů – a začali třeba tím, že napíšete pokračování svého oblíbeného filmu. Hlavně se nebojte „krást“ a využívat to nejlepší, na co narazíte, pro svůj vlastní projekt. Austin vám radí, jak najít sám sebe, to, co nás bude bavit, naplňovat a o co se rádi podělíme s ostatními.

Mýtus osamělého génia

A o tom je druhá Kleonova kniha milé děti. Jak ten svůj blogísek, grafiku, nahrávku nebo jakýkoliv výron vaší kreativity dostat do světa. Za prvé – jenom nefilozofujte v samotě svého pokoje, ale začněte NĚCO dělat. To NĚCO začněte sdílet. Časem zjistíte, co lidi zaujalo, a půjdete tomu naproti. Spojte se s podobně zaměřenými lidmi a vytvořte NĚCO společně.

Ale abych vám nezkazila veškerá překvapení – tuhle knížku můžete v srpnu vyhrát v soutěži naší agentury Content Wizards. Sdílejte na našem Facebooku, Instagramu nebo Twitteru svoje copy výtvory nebo cokoliv, na co jste obzvášť pyšní. 31. srpna vybereme vítěze, který získá knížku a navíc slevu na školení copywritingu.

Hezký srpen plný inspirace!

Rubriky článku:

Mohlo by vás zajímat

Nový web annacopy.cz k 10. výročí blogu
Asi jste si všimli, že se na annacopy.cz něco stalo. Nebo že naopak bylo na blogu několik měsíců nějak nezvykle ticho. Chvíli ...
Být stále mlád...
Je mi 30!
V květnu jsem oslavila 30. narozeniny, 5 let píšu copy, 4 roky mám tenhle blog. Co jsem se za těch X let naučila? Stár...
Indie a copywriting
Indické copy
Nožky annacopy.cz se letos zatoulaly do Indie. Hledala jsem onu magickou atmosféru pálících se těl na břehu Gangy, ale našla j...
Jak na ukázky své práce?
Reference v copywritingu: Jaký mají smysl?
Občas se mi stává, že mě osloví potenciální zákazník se zájmem o copywriting, ale po sdělení hodinové sazby nebo kalkulaci jeh...
Žlutá kniha budování značky Michal Pastier recenze
Recenze: Žltá kniha Michala Pastiera jako bible brandu, ...
Na tuhle knihu jsem se hodně těšila. I proto, že neopomenu vymést většinu akcí, kde Michal Pastier vystupuje. Od té doby, co j...
I stormtroopeři se dostanou na šikmou plochu
Vágus copy aneb Každý se potřebuje prodat
V Čechách se homeless copy zatím moc neujalo – stále je dávána přednost starému dobrému somrování face-to-face. Ale...