Na jakých akcích a školeních se v létě 2021 potkáte s annacopy?

I během léta se rádi vzděláváte v marketingu a práci s obsahem? Mrkněte na akce a školení, kde se se mnou můžete přes léto nachytřit.  A na jednu z nich mám pro vás jako fanoušky annacopy.cz i speciální slevový kód 😊

26. 7. –29. 7. Odpolední marketingová akademie Dobrého webu

Tahle akce bude něco pro aspirující marketingové stratégy a ty z vás, které už copywriterské boty trochu tlačí a chtějí se na obsah podívat z většího odstupu – umět ho zakotvit v marketingové strategii celého projektu, plánovat aktivity, vyhodnocovat content marketing a pochopit jeho přesahy do SEO a dalších marketingových disciplín. Během 4 odpolední získáte pozvolna dávkované know-how, které si hned i prakticky vyzkoušíte. Během prvních 2 podvečerů si vás vezme do parády Martin Přinosil z agentury OnlineSales.cz, další 2 seance se vám budu věnovat já. Co si z akademie odnesete?

  • Archetyp a vizi vlastní značky.
  • Vlastní marketingovou strategii a plán její exekutivy.
  • Obsahovou strategii své značky.

Samozřejmě si společně napíšeme i nějaké ty textíky a naučíme se „oSEOvat“ copy, aby se vedle zákazníků zaradovaly i vyhledávače. Detailní program najdete na detailu školení na stránkách Dobrého webu. A když zadáte kód LA20, dostanete 20% slevu 😊

11. 8. Workshop SEO copywritingu v Dobrém webu

Odpolední online formát nás čeká i v srpnu na školení SEO copywritingu. Tady asi není nic moc třeba dodávat – zjistíte vše, co potřebuje vědět a umět copywriter, aby zvládl správně zpracovat zadání od SEO specialisty, a jako vždy si vše prakticky vyzkoušíme. Navíc dostanete speciální SEO/COPY manuál, abyste se ke všem postupům mohli vracet a rychle nalistovali přesně to, co zrovna řešíte. Mrkněte na detailní harmonogram školení.

28. 8. Copywriting pro e-shopy v Top Vision

Poslední letní školení je určeno pro e-shopaře – jak manažery, tak psavce. Je možné, že proběhne fyzicky, ale zatím se počítá s celodenní online verzí. Projdeme si vším od nastavení komunikačního stylu e-shopu přes formulaci USPs, načrtnutí obsahové strategie až po přípravu základních textů a zpětnou vazbu na stav obsahu na vašem e-shopu. Více informací najdete na webu Top Vision.

Nezávisle na sezóně se můžete přihlásit na můj korespondenční kurz copywritingu, kde si individuálně projdeme 6 typických zadání pro online copywritera.

Těším se na viděnou!

Rubriky článku:

Mohlo by vás zajímat

Vymyslet titulek a předmět e-mailu pro parní hrnec nebo stahovací pás? Zkuste si to taky!
5 let školení copywritingu ve vašich titulcích: 3. díl
Už 5 let dávám na školení účastníkům stejný úkol: Vylosujte si jeden z produktů a zkuste pro něj vymyslet 2 titulky. 1. p...
Vymyslet titulek a předmět e-mailu pro pantofle nebo pivní podtácek? Není to tak easy.
5 let školení copywritingu ve vašich titulcích: 1. díl
Už 5 let dávám na školení účastníkům stejný úkol: Vylosujte si jeden z produktů a zkuste pro něj vymyslet 2 titulky. 1. pro že...
Jak pozná copywriter svou cílovou skupinu?
3 cvičení, jak poznat cílovku od stolu
Jasně. Pro porozumění cílovce potřebujeme ideálně data ze spotřebitelských výzkumů, hodiny hloubkových rozhovorů z face-t...
annacopy.cz školí e-shopaře
Co se (ne)naučíte na školení copywritingu?
Minimálně každý měsíc školím online copywriting a minimálně jednou za kvartál se setkám s nenaplněným očekáváním ohledně ...
Tajemství nejlepších spíkrů
Tajemství nejlepších spíkrů: Co jsem se naučila na škole...
Jednou za čas vyměním svoji pozici přednášejícího lektora za pozici řadového účastníka školení. Chci se podívat, jak školí jin...
Online strategie, copy a analytika z netradičním kabátě
Potkejte se s annacopy.cz na FuckUp Night s Content Wiza...
Potkejte se s annacopy.cz na 1. narozeninách obsahové agentury Content Wizards ve stylu FuckUp Night. Startujeme 24. 11. v 19:...