Rok 2013 a annacopy.cz v číslech

Who´s annacopy?

V roce 2013 pro vás annacopy.cz sepsala:

  • 263 článků,
  • 23 příspěvků na blog,
  • 2 hesla na wikipedii,
  • otextovala 106 webových stránek v češtině i angličtině,
  • připravila přes 50 statusů na FB v angličtině a 1 soutěžní záložku,
  • 12 sad popisků pro e-shopy a katalogy a 8 sad metadat,
  • přeložila přes 12 rozsáhlejších textů do angličtiny,
  • otextovala či zkorigovala 15 POS materiálů,
  • napsala 1 manuál copywritingu pro e-shopy
  • a publikovala 1 příspěvek ve sborníku o inbound marketingu.

Svěřte mi svůj obsah i v roce 2014, stejně jako to letos udělalo 34 spokojených klientů (a 1 nespokojený).

Prohlédněte si i infografiku annacopy.cz v roce 2013

 

ANNAcopy.cz v roce 2013 | Infographics

Rubriky článku:

Mohlo by vás zajímat

Copywriting s dítětem (na cestě): 1. díl
Copywriting s dítětem (na cestě): 1. díl
Hodně dlouho jsem váhala, jestli tohle téma na profesní blog vůbec tahat. Ale jako nikdo z nás nežije ve vzduchoprázdnu, ...
Už jsem zase ve svém živlu
Free.me: Report z panelové diskuze o freelance copywriti...
Ve čtvrtek 27. ledna se v pražském Node5 konala 2. z řady panelových diskuzích pod taktovkou startupu Free.me – tent...
Jak moc si pouštět klienta k tělu aneb Umíte oddělit prá...
E-mail, Slack, BaseCamp, Asana, Trello, Messenger, WhatsApp, Zoom, Skype, Teams, SMS nebo staré dobré telefonáty – tam všude a...
Ogilvyho pracovní stůl ve spolupráci s katedrou duševní hygieny v Oxfordu
Copywriterův pracovní stůl podle Ogilvyho a další tipy, ...
Mezi méně známé části Ogilvyho odkazu patří jeho studium na poli ergonomie copywriterova stolu. Navázal na starší teorii praco...
V copywritingu se představa s realitou nemusí potkat
Kariéra copywritera: Očekávání vs. Realita
Pokaždé, když na svých kurzech nebo marketingových akcích vidím ty rozzářené oči plné naděje a očekávání, říkám si: „Chudák, n...
V copywritingu se nesmí nic přehánět
5 copy trendů roku 2016, ze kterých se rychle stalo kliš...
Když se to s nějakým obratem, frází nebo slovem přehání, za chvíli se z nich stane obehrané klišé. U kterých evergre...