Veni Vidi Copycamp 2013

Marek Prokop na letošním Copycampu

Skoro jsem se nestihla otřepat z historicky 1. srazu česko-slovenských copywriterů ve voňavé Meet Factory a už tu byl 2. ročník Copycampu organizovaného H1.cz a abdoc. Tentokráte jsme se sešli na Letné v oblíbeném Bio Oko. Nahlášeno bylo zhruba 170 platících účastníků a nakonec se na inspirativní „copy summit“ dostavilo včetně protekčňáků přes 100 psavců a marketérů z on-linu i off-linu. I já jsem zanechala svou stopu.

V 8:30 jsem zaujala místo u registračního stolku a nekompromisně lustrovala totožnosti a studentské průkazky příchozích. Nápor opadl kolem 11. hodiny, kdy jsem se konečně dostala do hlavního sálu kina, abych stihla přednášku Petra Vlasáka o takřka guerillových aktivitách Creative Copywriters Clubu jako je např. kampaň AntiSanta. Nahlédli jsme s ním i do, nám web copywriterům méně známého, fyzického světa persvazivního psaní, což vyvrcholilo podle mě nejlepší prezentací Petra Voborského v odpoledních hodinách. Příklady z praxe, gramatika a sranda – to můžu.

Nabídka byla letos pestrá a na své si přišli snaživci toužící natočit populární virální video (Adam Reinberger poodhalil zákulisí tvorby klipu Miluji tě, mé VUT), obdivovatelé Marka Prokopa a teorií z behaviorální ekonomie (přednáška Začarovaný rozum) i zarytí hejteři – čestnými hosty a vedoucími 3 workshopů byla trojice autorů 1000 věcí, co mě serou. Já si šla zahejtovat s Atillou, kde jsme skupinovým brainstormingem sestavili hrubou verzi nového hejtu o ostentativních cestovatelích.

Na závěr konference vystoupil Filip Podstavec, aby upozornil plodné autory na rozvíjející se službu Google Authorship, která není jen dalším pokusem nalákat nás na liduprázdné Google+, ale zajímavou možností jako shromažďovat a zviditelnit svůj originální obsah. Jinak jsem si na Copycampu dala jednoznačně nejhnusnější tuňákovou rolku v dějinách a pak jsme s organizačním výborem vyrazili na afterparty do klubu Traverza v areálu ČVUT, kam nás odmítli vpustit. That´s all Folks! Tak zase příště!

Rubriky článku:

Mohlo by vás zajímat

Annacopy.cz na akci Psychologie a reklama v březnu 2024 v kině Přítomnost
Report z akce E-shopista: Psychologie a reklama – tipy j...
Včera jsem po delší době zavítala na nějakou marketingovou konferenci, a protože se dlouhodobě zajímám o psychologii prodeje a...
Dorazíte?
Potkejte se s annacopy.cz na Shopexpo a E-shop víkendu
Chcete se přesvědčit, zda annacopy ví, o čem mluví? Chcete navíc nasát nové znalosti o internetových obchodech a prakticky si ...
GDPR pro copywritery 1. díl: Chraňte si zadek
Máte strach? Ti, kteří zaslechli o novém nařízení EU o ochraně osobních údajů, už určitě nějaký čas nervózně ohlodávají tužku....
Copycupcakes byly motivem celé akce. Upekla nám je Jarka Picky Tomšů ze sladke-umeni.cz
1. narozeniny Content Wizards? Rozhodně žádný fuckup!
Nafouknout balónky, připravit dárkové tašky, otevřít Svatomartinské a jde se na to! Ve čtvrtek 24. listopadu, lehce před osmou...
Radek Pernica je opravdu legendární lektor
Co jsem se naučila na 3denním tréninku Legendární lektor...
I profesionální lektor si chce někdy udělat radost a posadit se na „druhou stranu barikády“ – kór, když se 2 roky nedostal na ...
A konspirace je na světě :-)
Online marketing jako podvod desetiletí a můj 1. #mktfes...
Dnešní článek nebude mít klasickou stavbu, kdy vypichuju nej zajímavosti z jednotlivých přednášek Marketing festivalu 201...