Můj blog

Jak lidé čtou na internetu
Jak lidé čtou na internetu: Reading patterns a j...
Fakt, že lidé čtou online texty jinak než ty tištěné, jste už určitě slyšeli na spoustě přednášek a ...
Čísla v nadpisu
3,14 důvodů, proč použít čísla v nadpisu
Čísla do nadpisů, čísla do mezinadpisů, čísla do bulletpointů, čísla v textu v numerické p...
Jak začít s LinkedInem
Jak začít s LinkedInem (a rychle zas neskončit)
Blíží se leden a s ním i předsevzetí – třeba najít si novou práci. A která sociální síť je k&nb...
UX studie potvrzují, že microcopy dělá divy (neb...
Nedávná rozsáhlá UX studie českých e-shopů od Proof and Reason ukazuje a potvrzuje dlouholeté doporu...
Jak vylepšit pracovní inzerát, aby zůstal srozumitelný?
Jak napsat pracovní inzerát a zaujmout (!nezmást...
V září a říjnu jsem zase hodně školila, a to především lidi z HR. Jedno školení bylo zaměř...
Živé plakáty, 3D billboardy nebo hologramy: OOH ...
V éře protežování digitálního marketingu se často zapomíná na starou dobrou OOH (Out-Of-Home) reklam...
Žlutá kniha budování značky Michal Pastier recenze
Recenze: Žltá kniha Michala Pastiera jako bible ...
Na tuhle knihu jsem se hodně těšila. I proto, že neopomenu vymést většinu akcí, kde Michal Pastier v...
Jak na interní komunikaci a motivaci zaměstnanců?
10 AHA momentů interní komunikace: Report ze ško...
Letos jsem si ze školení Top Vision, kde vedu kurzy copywritingu pro firmy, vybrala 2denní školení Z...