Nová reference: Věrnostní program Věrný

Homepage Věrný.cz

annacopy.cz v minulém roce otextovala nový web a mobilní aplikaci věrnostního programu Věrný. Nezapomněla ani na hlášky a texty potvrzovacích e-mailů. A o co vlastně jde? O revoluční věrnostní program, který baví zákazníky jednoduchým použitím a originálními odměnami (žádné nafukovací míče nebo kuchyňské minutky – sorry GE Money Bank).

Jako zákazník nemusíte používat papírové kartičky, stačí 1 mobilní aplikace. Snadné to mají i obchodníci a podniky, kteří Věrného používají. Nejen, že získají nenáročný, user-friendly věrnostní program, za který platí podle výkonnostního modelu, ale navíc získají i cenné statistiky o svých zákaznících a možnost oslovit nové. Registrujte se ještě dnes a poznejte na vlastní kůži věrnostní program digitálního věku.

Rubriky článku:

Mohlo by vás zajímat

Jak na ukázky své práce?
Reference v copywritingu: Jaký mají smysl?
Občas se mi stává, že mě osloví potenciální zákazník se zájmem o copywriting, ale po sdělení hodinové sazby nebo kalkulaci jeh...
Věděli jste o pojištění asistenčních služeb?
Nová reference od Europ Assistance
Připadám vám jako tajemný hrad v Karpatech a nevíte co ode mě očekávat? Podívejte se např. na web společnosti Europ Assistence...
Profesionální návrh a analýza webu
Nová reference od Webstory
Podívejte se na mou novou copywriterskou referenci od firmy Webstory solution, která vám pomůže nejen s návrhem vašeho nového ...
Nová reference od Eudorex produkty
Úklid vás vždycky smrtelně nudil? Smradlavé hadry a nekonečné drhnutí jsou minulostí díky utěrkám z mikrovláken Eudorex, na kt...