annacopy

1. narozeniny Content Wizards? Rozhodně žádný fuckup!

 

Cupcakes Content Wizards

Copycupcakes byly motivem celé akce. Upekla nám je Jarka Picky Tomšů ze sladke-umeni.cz

Nafouknout balónky, připravit dárkové tašky, otevřít Svatomartinské a jde se na to! Ve čtvrtek 24. listopadu, lehce před osmou večerní, odstartoval moderátor Karel Sál – koordinátor školení a vrchní vyhazovač u Content Wizards – oslavu 1. narozenin agentury a 3 fuckup talky pozvaných spíkrů.

Pavel Tlapák vstával ve 4 a chodil čůrat každých 15 minut

Pavel to vzal opravdu z gruntu a pojal talk jako průřez celým svým životem a pracovními i osobními fuckupy.  Nakonec přidal life hacky, na které přišel během práce na volné noze.

Fuckupy v online marketingu, Pavel Tlapák, 24.11.2016 from Content Wizards

Anička Sálová nedoporučuje PDFka a „komo“ fráze

Anička, zakladatelka agentury, ukázala nejčastější copy nešvary na webech napříč internetem, přihodila pár tipů z psychologie reklamy a nakonec se svěřila, jak jí nevyšla očekávání ohledně konceptu externího obsahového oddělení. Posluchače zaujaly „komo“ fráze jako „Kolektiv restaurace Na Růžku Vám přeje dobrou chuť.“

10 klasických copy průserů, Anna Sálová, 24.11.2016 from Content Wizards

Kuba Drahokoupil ukázal, jak si zkazit měření

Analytik Jakub pro nás přepsal typické dialogy mezi analytikem a klientem/analytikem a web developerem a práskl na sebe, jak znehodnotil měření přepnutním z korun na dolary, nebo jak se na homepage webu známého českého výrobce automobilů propsal jeho měřicí kód.

7 fuckupů v analytice, Jakub Drahokoupil, 24.11.2016 from Content Wizards

Prohlédněte si jejich prezky, které mluví za vše, a koukněte na fotky z akce na facebookové stránce Content Wizards.