Rok 2013 a annacopy.cz v číslech

Who´s annacopy?

V roce 2013 pro vás annacopy.cz sepsala:

  • 263 článků,
  • 23 příspěvků na blog,
  • 2 hesla na wikipedii,
  • otextovala 106 webových stránek v češtině i angličtině,
  • připravila přes 50 statusů na FB v angličtině a 1 soutěžní záložku,
  • 12 sad popisků pro e-shopy a katalogy a 8 sad metadat,
  • přeložila přes 12 rozsáhlejších textů do angličtiny,
  • otextovala či zkorigovala 15 POS materiálů,
  • napsala 1 manuál copywritingu pro e-shopy
  • a publikovala 1 příspěvek ve sborníku o inbound marketingu.

Svěřte mi svůj obsah i v roce 2014, stejně jako to letos udělalo 34 spokojených klientů (a 1 nespokojený).

Prohlédněte si i infografiku annacopy.cz v roce 2013

 

ANNAcopy.cz v roce 2013 | Infographics

Rubriky článku:

Mohlo by vás zajímat

Marketingové kampaně: Když je přání otcem myšlenky
Výzkumy, jejichž výsledek tak nějak předem tušíte, A/B testy, ze kterých se nikdo nepoučí, najímání kreativních mozků, aby se ...
Indie a copywriting
Indické copy
Nožky annacopy.cz se letos zatoulaly do Indie. Hledala jsem onu magickou atmosféru pálících se těl na břehu Gangy, ale našla j...
2. verze knihy Copywriting: Pište texty, které prodávají vyjela z tiskárny 9. 11. 2020
Jak vznikala nová verze učebnice copywritingu?
Poslední rok jsem se mimo psaní, školení a rození dětí věnovala také přípravě nové knihy o copywritingu. Vlastně staronové – j...
Už jsem zase ve svém živlu
Free.me: Report z panelové diskuze o freelance copywriti...
Ve čtvrtek 27. ledna se v pražském Node5 konala 2. z řady panelových diskuzích pod taktovkou startupu Free.me – tent...
Závodit, nebo spolupracovat?
Měl by copywriter pracovat pro více klientů ze stejného ...
K novému blogpostu mě inspirovala nedávná schůzka s potenciálním klientem. V našich firemních referencích nalez...
Co mě naučilo 5 let podnikání
Říká se, že nejtěžší je začít. Ale já neměla jinou volbu. Po škole jsem jen dělala stafáž na výběrových řízeních a upadala do ...